Het is zover... - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu Het is zover... - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu

Het is zover...

Blijf op de hoogte en volg

25 Mei 2014 | Spanje, Benalmádena Costa

25 mei 03.30h, de wekker gaat. Tijd om op te staan en voor de, voorlopig, laatste keer onder de douche te stappen in m'n eigen huisje.
Om 04.00h stap ik, bepakt en bezakt, in m'n autootje richting jephtastraat en vervolgen Priscilla, Mike & ik de weg richting m'n oude vertrouwde werkplek.
Waarschijnlijk had ik dit avontuur nooit aangegaan als Oad niet failliet was gegaan.
Tja, elk nadeel heeft z'n voordeel ;)
Inmiddels is het 08.00h en ik zit inmiddels alweer anderhalf uur in de lucht.
Ik denk aan de afgelopen weken, ze waren mega druk maar TE leuk.
Allerlei lieve kaartjes, dikke knuffels, prachtige cadeautjes en heerlijke etentjes.
Of ik nog in m'n bikini pas is een tweede maar oh wat heb ik toch lieve familie en vrienden!
Over ruim een uur zet ik voet op Spaanse bodem en weer een uurtje lager zal ik het zand tussen m'n teentjes voelen

  • 25 Mei 2014 - 17:50

    Mike Koenders:

    Leuk dat we je op deze site kunnen volgen vreemd dat we allebei in een ander land zitten , en niet echt gedag hebben kunnen zeggen maar ja ,zover is het ook niet. Ik hoop dat de tuinpoortje wordt kou kennende komt dat goed. XXX van ons

  • 25 Mei 2014 - 17:50

    Mike Koenders:

    Leuk dat we je op deze site kunnen volgen vreemd dat we allebei in een ander land zitten , en niet echt gedag hebben kunnen zeggen maar ja ,zover is het ook niet. Ik hoop dat de tuinpoortje wordt kou kennende komt dat goed. XXX van ons

  • 25 Mei 2014 - 17:50

    Mike Koenders:

    Leuk dat we je op deze site kunnen volgen vreemd dat we allebei in een ander land zitten , en niet echt gedag hebben kunnen zeggen maar ja ,zover is het ook niet. Ik hoop dat de tuinpoortje wordt kou kennende komt dat goed. XXX van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena Costa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Weer even een update!

14 Juli 2014

Ich liebe dich ;-)

28 Juni 2014

We zijn door!!

13 Juni 2014

Viva Holanda!

04 Juni 2014

Anderhalve week aan de Costa

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 3354

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: