Het is zover... - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu Het is zover... - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu

Het is zover...

25 Mei 2014 | Spanje, Benalmádena Costa

25 mei 03.30h, de wekker gaat. Tijd om op te staan en voor de, voorlopig, laatste keer onder de douche te stappen in m'n eigen huisje.
Om 04.00h stap ik, bepakt en bezakt, in m'n autootje richting jephtastraat en vervolgen Priscilla, Mike & ik de weg richting m'n oude vertrouwde werkplek.
Waarschijnlijk had ik dit avontuur nooit aangegaan als Oad niet failliet was gegaan.
Tja, elk nadeel heeft z'n voordeel ;)
Inmiddels is het 08.00h en ik zit inmiddels alweer anderhalf uur in de lucht.
Ik denk aan de afgelopen weken, ze waren mega druk maar TE leuk.
Allerlei lieve kaartjes, dikke knuffels, prachtige cadeautjes en heerlijke etentjes.
Of ik nog in m'n bikini pas is een tweede maar oh wat heb ik toch lieve familie en vrienden!
Over ruim een uur zet ik voet op Spaanse bodem en weer een uurtje lager zal ik het zand tussen m'n teentjes voelen

Mike Koenders:

Leuk dat we je op deze site kunnen volgen vreemd dat we allebei in een ander land zitten , en niet echt gedag hebben kunnen zeggen maar ja ,zover is het ook niet. Ik hoop dat de tuinpoortje wordt kou kennende komt dat goed. XXX van ons