Zon, Zee, Strand - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu Zon, Zee, Strand - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu

Zon, Zee, Strand

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2014 | Spanje, Benalmádena Costa

Normaal zou dit de eerste dag van het weekend zijn, maar na een kleine week hier kan ik zeggen dat ik de dagen al totaal kwijt ben...
Gelukkig zijn er vaste gewoontes die ik, net als in Nederland, hier kan voortzetten, ik ben nml gister 'even' naar de Primark geweest
Ik heb Jorg de markt in Fuengirola van de week al aangedaan, dus voor de Primark wilde ik hem niet wakker maken ;-)
Beide 'markten' zijn erg leuk om heen een keer (of wekelijks;-)) heen te gaan!
Verder zijn er ook praktische dingen die gedaan moeten worden zoals; het huis aan kant maken, Spaans nr regelen, was ophangen, de tuin gezellig maken etc.
Tja, eigenlijk is het hier een heel normaal burgerlijk leven. Behalve dan dat ik dit verhaal lig te typen op een strandbedje in de zon.
Nou mensen, het is tijd om even af te gaan koelen....
Fijn weekend mensen! Besos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena Costa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Weer even een update!

14 Juli 2014

Ich liebe dich ;-)

28 Juni 2014

We zijn door!!

13 Juni 2014

Viva Holanda!

04 Juni 2014

Anderhalve week aan de Costa

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3350

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: