Viva Holanda! - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu Viva Holanda! - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu

Viva Holanda!

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2014 | Spanje, Benalmádena Costa

Hallo Allemaal!

Daar ben ik 'eindelijk' weer.... M'n voornemen was vaker een verslag te maken, maar heb het op één of andere manier 'druk' hahaha
Ik zal 'in het kort' mijn belevenissen met jullie delen van de afgelopen anderhalve week...
Inmiddels heb ik m'n eerste post binnen gekregen:-) :-) Een hele lieve kaart van Janneke en een 'self made
' armbandje van Sem, te lief!!
Jorg heeft een super ruime tuin, maar daar had hij het gras tot navelhoogte laten groeien haha. Van de week zijn wij even eigen huis & tuin gaan 'spelen' en is het zowel s'avonds als overdag een mega gezellig tuintje geworden!
Oma & Agnes zijn er ook gezellig, al gaan ze morgen alweer naar huis.
De tijd is snel gegaan, maar we hebben leuke dingen met elkaar beleefd.
Zondag kwamen ze gezellig bij ons in het gezellige tuintje lunchen.
Afgelopen dinsdag waren Jorg en ik vrij en hebben we oma & Agnes op sleeptouw genomen.
We hebben een geweldige bolide gehuurd (Kia Picanto) en zijn op pad gegaan.
Onze eerste stop was bij Benemaldena Pueblo. Een leuk dorpje boven op een berg waar je, vanaf de parkeerplaats, met de lift heen kan.
Na hier even lekker rond gewandeld te hebben vervolgden wij onze weg richting Mijas.
Een mega gezellig dorpje met allemaal witte huisjes....
Hier staan ook allemaal ezeltjes waar je een tripje mee kan maken, maar omdat wij ze er zo zielig bij vonden staan hebben we dat maar overgeslagen.
Na een lekkere sandwich en bakkie waren we er klaar voor om richting Marbella te gaan.
Net op weg zegt Jorg; Naat type Ronda even in op de navigatie!
Tot mijn verbazing zie ik ruim 100km staan, maar ben benieuwd.
Op een gegeven moment zegt hij; dames daar helemaal boven op die berg is het!
In de eerste instantie dachten we dat het een grap was maar nee, hij liet de Picanto heeeeeel hard werken....
Meer dan af en toe een geit langs de weg kwamen we niet tegen, waardoor het leek of we naar de 'middle of nowhere' reden.
Na ruim een uur klimmen waren we er, maar het was meer dan de moeite waard.
Wat een gaaf dorp! Een kilometer ervoor is niks en daar was het een drukte van jewelste. Een heel mooi uitzicht naar beneden, een super gave brug, leuke winkeltjes en gezellige terrassen.
Kortom; sla Ronda niet over als je in de buurt bent!
Nadat we dit dorp bezichtigd hadden, een kopje koffie hadden gedronken en (uiteraard) 'even' geshopt te hebben zijn we weer gaan dalen....
Op naar Marbella! Daar hebben we wel in de winkels gekeken maar de creditcards veilig in ons zak gehouden ;-)
Nadat we daar geslenterd hadden, 'bootjes' bekeken en wederom koffie gedronken hadden we honger!
Ikzelf zweer bij de pizza bij Picasso in Puerto Banus, maar Jorg wist een leuk restaurant op weg naar huis.
En inderdaad er was geen woord aan gelogen.
In Cabo pino, een plaatsje tussen Marbella en Fuengirola in zijn we naar Restaurant Da Bruno gegaan.
Een Italiaans restaurant met een gigantisch uitgebreide kaart... We zaten heerlijk in een heel gezellige tuin!
Moe maar voldaan hebben we om 2300h weer afscheid genomen van 'onze' Picanto.
Woensdag had ik op werk een verdeelde dag, ik heb een gedeelte overdag gewerkt en een gedeelte s'avonds.
Voordeel was dat ik om 1900h pauze had en lekker met Agnes kon gaan shoppen.
Na het shoppen hebben we oma opgehaald en zijn we Tapas gaan eten bij de lekkerste Tapas tent in de buurt!! ( La Viña de ale Vinoteca)
Met een,iets te goed, gevulde maag ben ik weer aan de arbeid gegaan.
Gister was het hier Visjesdag, een mega gezellig feest met muziek en bij alle strandtentjes vis wat uitgedeeld word. Bij 'onze' strandtent stond een MEGA grote paella pan (zie foto), echt heel leuk om te zien!
Inmiddels is heel de bar 'WK Proof' en hebben wij gister ook onze Roy Donders Juichpakken laten invliegen...
Hopelijk dat deze vrijdag de 13e een geluksdag word voor onze jongens!!
Omdat ik even wat langer op een verslag heb laten wachten heb ik ook meer foto's. Ik ga proberen 3 collages toe te voegen maar of het lukt?!?
Ik wens iedereen thuis, in de kroeg of waar dan ook een fijne wedstrijd toe!! Veel liefs...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena Costa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Weer even een update!

14 Juli 2014

Ich liebe dich ;-)

28 Juni 2014

We zijn door!!

13 Juni 2014

Viva Holanda!

04 Juni 2014

Anderhalve week aan de Costa

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3351

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: