Weer even een update! - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu Weer even een update! - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu

Weer even een update!

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2014 | Spanje, Benalmádena Costa

Daar ben ik weer even met een korte update van m'n leven hier.
Mike & Priscilla zijn vorige week maandag helaas weer vertrokken, we hebben een super week gehad!:-)
De dag erop zijn we met een groepje gaan varen, we zijn van Fuengirola naar Marbella gevaren (zie foto) en hebben HEERLIJK geluncht....
Een paar jaar geleden heb ik nml voor het eerst de BBQ pizza bij Picasso in Puerto Banus op en sindsdien 'verslaafd'. Deze is zoooo lekker en laten we nou 'toevallig' bij deze toko neerstrijken ;-)
Na een super dag zijn we s'avonds naar Tiki lounge gegaan met Jan & Sas (kennissen van Jorg), ook daar hebben weer heerlijk gegeten.
Jan 'mocht' met zijn dieet geen bier, dus ging aan de witte wijn.
Geloof me, als je dit als bier drinkt ben je al snel soepel in de heupjes :-p
We hebben erg gelachen!!
De volgende dag was het 'el dia del Carmen' , hier een korte uitleg van deze feestdag....
De viering van “El Dia de la Virgen del Carmen” is een religious feest. In heel Spanje en met name in de kustplaatsen brengen vissers een hulde aan de patroonheilige, de maagd Carmen, met een groot feest.
Het is traditie om op 16 Juli een fraai gedecoreerd beeld van de heilige in de zee te dragen, op de schouders van locale mannen. Het met bloemen versierde beeld wordt op een boot geplaatst voor een korte trip op zee, vergezeld door een vloot van kleine bootjes en pracht aan vuurwerk. In tegenstelling tot de plechtige processies die plaatsvinden in heel Spanje met Pasen, is dit een religieus feest dat luidruchtiger is, en meestal eindigt met een nacht van drinken en feesten op het strand.(zie foto)
Vorige week hadden we na werk, uurtje of 03.00h dus, lekkere trek. Jorg kwam op het geniale idee om de BBQ aan te zetten.(zie foto)
Heerlijke warme zomernacht met een wijntje, stokbroodje Alioli en Jorg z'n favoriet: SPEKLAPPEN!
Sommige mensen vragen; en niet vervelend dat Jorg en jij zoveel bij elkaar zijn. Nou geloof me; aan Jorg heb je geen kind heel de dag ;-) (zie foto)
Ook zijn oude tijden gaan herleven, de VoomVoom is nml, na een aantal gesloten jaren, weer geopend! Ikzelf kende deze disco niet, maar ben geregeld jaloers op Shar geweest dat zij naar Jantje Smit ging tijdens haar vakantie haha.
Met optredens van o.a. Peter Beense, Thomas Berge, Monique Smit, Vinzzent en (inmiddels) Jan Smit is het er erg gezellig... (zie foto)
Zoals de meeste van jullie weten was mijn lieve vriendinnetje Nicole vrijdag de 18e uitgerekend, maar m'n nieuwe vriendje kwam nog niet.
In de nacht van maandag op dinsdag dacht ik; kijk even of Sebas online is. En jahoor!! 01.46h online. Ik meteen hyper, maar kan natuurlijk dat hij gewoon toevallig wakker was en even op z'n telefoon keek.
Een app gestuurd, maar wel gelezen niet gereageerd.
Ik schudde Jorg door elkaar: Nic is aan het bevallen dat moet wel!!
Ik leek wel een verliefde puber die keek of 'hij' online was.
Op een gegeven moment zag ik ook Lein (zijn zusje) online dus toen werd ik helemaal hyper!!
Tot 06.30h heb ik gewacht, maar toen kon ik mijn oogjes echt niet meer open houden...
Maar idd mijn kleine grote vriend is die nacht (22 juli) geboren: 'Laut James de Jong'
Ik heb met hem gefacetimed en oh wat een knap lief kereltje! (zie foto)
Dit zijn momenten dat ik zooooo graag even voor een dagje in het vliegtuig springen, maar helaas hebben de tickets nu hoogseizoen prijzen...
Gelukkig dat internet bestaat :-)
Nog één grappig verhaaltje voordat ik weer een einde ga breien aan dit verslag...
Jaarlijks ging ik natuurlijk met de 'meiden club' hier naartoe.
Wij als volleerde DJ's regelde graag onze eigen muziek, dus leverde bierviltjes in bij de barkeeper (Jorg). Die viltjes (nu zo'n 2 jaar oud) kwamen we tegen achter de bar, zo grappig om te lezen... (zie foto)
Nou jongens; ik ga nog even vogelen met de foto's, op deze rot app lukt dat me maar moeilijk.
Ik voeg continu meerdere foto's per verslag toe, maar ze staan 9 vd 10 keer bij een ander verslag of wat dan ook.
Kortom check, als jullie het leuk vinden, alle foto's even want kan zomaar zijn dat er een nieuwe tussen staat...
Fijne zondag nog! Besos


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena Costa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Weer even een update!

14 Juli 2014

Ich liebe dich ;-)

28 Juni 2014

We zijn door!!

13 Juni 2014

Viva Holanda!

04 Juni 2014

Anderhalve week aan de Costa

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 1158
Totaal aantal bezoekers 3348

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: