Dag 2... - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu Dag 2... - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu

Dag 2...

Blijf op de hoogte en volg

27 Mei 2014 | Spanje, Benalmádena Costa

Inmiddels 2dgn hier en helemaal geïnstalleerd.
Zondag in de namiddag wilde Jorg en ik gaan lunchen in Arroyo de la Miel, een gezellig dorpje in de buurt, maar helaas alle keukens al gesloten.
Uiteindelijk een tentje aan de boulevard gevonden, La Pasadoble, waar de Spare Ribs top waren!
Daarna is Jorg gaan werken en ben ik mijn spulletjes uit gaan pakken...
Gister een super lekker dagje gehad op de Playa waar ik meteen een look a like kleuter heb geadopteerd ;-) (zie foto) En ja Nic; ik heb mezelf goed ingesmeerd :p
Gisteravond 'gedanst' op John West, ik kende welgeteld 1nr, maar het was erg gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena Costa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Weer even een update!

14 Juli 2014

Ich liebe dich ;-)

28 Juni 2014

We zijn door!!

13 Juni 2014

Viva Holanda!

04 Juni 2014

Anderhalve week aan de Costa

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3368

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: