Anderhalve week aan de Costa - Reisverslag uit Playamar, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu Anderhalve week aan de Costa - Reisverslag uit Playamar, Spanje van NathalieKoenders - WaarBenJij.nu

Anderhalve week aan de Costa

Blijf op de hoogte en volg

04 Juni 2014 | Spanje, Playamar

Normaal gesproken zou het nu zo ongeveer tijd worden om na vakantie weer naar huis te gaan, maar nu is dit 'thuis'...
En ik kan zeggen dat dat best bevalt :-) Inmiddels heb ik hier ook de eerste druppels regen gezien en onweer gehoord :-s Maar hier, in tegenstelling tot in NL, is het na zo'n nacht gewoon s'morgens weer strak blauw.
Inmiddels zitten mijn eerste werkdagen er ook op en vind het erg leuk!
Er waren 2 grote groepen van ruim 25 man waarvan 1 groep continu de bel te vinden wist, dus m'n vuurdoop heb ik meteen gehad. Klaar voor het WK zou ik zeggen...
Ook de eerste Haarlemmers en Oisterwijkers al tegengekomen op de Playa. Morgen arriveren de volgende 2 muggen, oma en Agnes, dus dat is gezellig!
Gister had ik 'weekend'. Na heeeel lang op het strand te hebben gelegen gingen we met een leuk clubje uit eten. We hielden ons aan Spaanse tijden en wilde om 23.30h aan tafel schuiven bij de Argentijn.
Deze Argentijnse quapo raakte lichtelijk in paniek want ook voor Spaanse begrippen was dit erg laat...
Uiteindelijk 'mochten' we blijven en heb we heerlijk gegeten.
Tijdens het eten kwam het op achternamen en vroeg één van de meiden (uit Breda) hé Koenders!? Ken je toevallig Mike Koenders? Haha Wat is de wereld toch klein hè!
Vandaag liggen we op Playamar, een leuk strand met vooral Spanjaarden, waar je heerlijk kunt eten!
Nou ik ga nog eventjes liggen voordat we weer in actie moeten vanavond..
Dikke knuffel voor jullie!

  • 04 Juni 2014 - 17:04

    Oma En Opa :

    Fijn dat alles naar je wens verloopt, geniet er maar fijn van, leuk voor je dat oma en agnes komen,
    wij zijn wee r thuis, pualien zit nog een week aan het garda meer, lisa is wel thuis, ze moest
    dinsdag weer aan het werk voor haar stage, ik heb haar maandag avond op schiphol op gehaald.

    nu lieverd , bedankt voor je verslag , en tot hoorens, dikke kus van ons O.O.
    ik zie dat ik paulien verkeerd heb geschreven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playamar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2014

Weer even een update!

14 Juli 2014

Ich liebe dich ;-)

28 Juni 2014

We zijn door!!

13 Juni 2014

Viva Holanda!

04 Juni 2014

Anderhalve week aan de Costa

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3359

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: